Etusivu / Tee testi / Kokemuksemme / Miksi Plusmore / Palvelumme / Miten toimimme / Valmentajamme
 
         
  Tehokkaammat asiakaskohtaamiset

Asiakaskontaktointi käytännössä

Tavoitteena asiakassuuntautunut, aktiivinen ote asiakaskuntaan.
Otetaan yhteyttä valittuihin asiakkaisiin ja sovitaan tapaamisia, tehdään sopimuksia, kartoitetaan tarpeita kysellään mielipiteitä jne.
Valmennus antaa valmiudet tehokkaampaan ulospäin tapahtuvaan
soittotoimintaan sekä asiakasvirran parempaan hyödyntämiseen. Teoriatietoja täydennetään soittamalla oikeille asiakkaille.
Asiakaskohtaaminen kasvotusten
Avauksesta laadukkaan kartoituksen kautta oikean ratkaisun
esittämiseen asiakkaalle. Keskitymme erityisesti kokonaisvaltaiseen
keskusteluun, kysymyksiin, kuuntelemiseen, kaupan päättämiseen...
Tavoitteena luottamuksellisen asiakassuhteen rakentaminen ja sitouttaminen ja sitä kautta myös yrityksen kannattavuuden kasvu.